Haku / ilmoittautuminen

Haku / ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

Service Management (online)

Service Management  -verkkokurssi tarjoaa sinulle välineet, joiden avulla opit ymmärtämään ja analysoimaan paremmin palvelujohtamisen viimeaikaista kehitystä.

Osallistumalla ohjelmaan saat kattavat tiedot ja taidot

  • palvelun laadun arvioinnista ja optimoinnista 
  • menetettyjen asiakkaiden takaisinhankinnastaasiakkaiden ja teknologian integroinnista palvelujen toteuttamisessa
  • tekoälyn roolista palvelualalla
  • hybridituotteiden ja -palveluiden kehittämisestä yritysmarkkinoilla.

Kurssi tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon uusien ideoiden luomiseen ja asiakaskeskeisen liiketoimintastrategian toteuttamiseen. Palvelupäälliköille ja asiantuntijoille kurssi tarjoaa kustannustehokkaan ja joustavan tavan kerrata ja syventää palvelujohtamisen tietoja ja taitoja.

Huomioithan, että tämä kurssi on kokonaan englanninkielinen.

Kurssitiedot englanniksi

Aloitus

Milloin vain

Hyödyt

Kurssi tarjoaa osallistujille kustannustehokkaan ja joustavan tavan päivittää palvelujohtamisen osaamistaan. Kurssi soveltuu erinomaisesti myös tiimeille, ryhmille tai osastoille, joilla on samantasoinen tietämys palvelujohtamisesta. Kurssi on mahdollista suorittaa joustavasti: voit suunnitella oman aikataulusi ja edetä omaan tahtiisi.

Saat käyttöösi työkaluvalikoiman, jonka avulla opit ymmärtämään ja analysoimaan paremmin palvelujohtamisen viimeaikaista kehitystä.
Saat uusia ideoita ja työkaluja yrityksesi palveluiden kehittämiseen ja optimointiin.

Kenelle?

Kurssi on tarkoitettu johtajille ja asiantuntijoille, jotka tarvitsevat käsitteellisiä työkaluja palvelujohtamiseen.

Kurssi tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon uusien ideoiden luomiseen ja asiakaskeskeisen liiketoimintastrategian toteuttamiseen.

Sisältö ja aikataulu

Kurssin aluksi tutustutaan palveluliiketoiminnan perusteisiin ja työkaluihin, joilla yritykset voivat optimoida palveluitaan. Palveluja tarjottaessa laatu on ensisijaisen tärkeää. Siksi verkkokurssilla esitellään keskeisiä palvelun laadun käsitteitä ja useita palvelun laatua mittaavia uraauurtavia työkaluja. Lisäksi tarkastellaan tehokkaita keinoja menetettyjen asiakkuuksien palauttamiseksi sekä itsepalveluteknologioita ja tekoälyä suurimpina palveluinnovaatioiden vetureina.

Osallistujat oppivat myös, miten co-creation on nouseva trendi palveluinnovaatioiden johtamisessa. Kurssilla selviää mistä asiakasarvo muodostuu, ja painottaa asiakasarvon merkitystä liiketoiminnan tärkeimpänä strategisena tavoitteena. Kurssilla myös korostetaan asiakaslähtöisyyttä organisaation keskeisimpänä edellytyksenä, jolla turvataan asiakasarvon luominen.

Hakeminen

Aloitusajankohta