Service Management -verkkokurssi
Service Management -verkkokurssi tarjoaa sinulle välineet, joiden avulla opit ymmärtämään ja analysoimaan paremmin palvelujohtamisen viimeaikaista kehitystä.
Kurssilta saat kattavat tiedot ja taidot
- palvelun laadun arvioinnista ja optimoinnista
- menetettyjen asiakkaiden takaisinhankinnasta
- asiakkaiden ja teknologian integroinnista
- palvelujen toteuttamisessa
- tekoälyn roolista palvelualalla
- hybridituotteiden ja -palveluiden kehittämisestä yritysmarkkinoilla.
Kurssi tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon uusien ideoiden luomiseen ja asiakaskeskeisen liiketoimintastrategian toteuttamiseen. Palvelupäälliköille ja asiantuntijoille kurssi tarjoaa kustannustehokkaan ja joustavan tavan kerrata ja syventää palvelujohtamisen tietoja ja taitoja.
Huomioithan, että verkkokurssi on kokonaan englanninkielinen.
Osta käyttöoikeus verkkokurssille Katso lisätietoja englanninkieliseltä sivulta
Aloitus
Hinta:
Ota yhteyttä
Hyödyt
Verkkokurssi on kustannustehokas ja joustava tapa päivittää palvelujohtamisen osaamistasi. Kurssi soveltuu erinomaisesti myös tiimeille, ryhmille tai osastoille, joilla on samantasoinen tietämys palvelujohtamisesta.


Kenelle?
Kurssi on tarkoitettu johtajille ja asiantuntijoille, jotka tarvitsevat käsitteellisiä työkaluja palvelujohtamiseen.
Se tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon uusien ideoiden luomiseen ja asiakaskeskeisen liiketoimintastrategian toteuttamiseen.
Sisältö ja aikataulu
Kurssin aluksi tutustutaan palveluliiketoiminnan perusteisiin ja työkaluihin, joilla yritykset voivat optimoida palveluitaan. Palveluja tarjottaessa laatu on ensisijaisen tärkeää. Siksi verkkokurssilla esitellään keskeisiä palvelun laadun käsitteitä ja useita palvelun laatua mittaavia uraauurtavia työkaluja. Lisäksi tarkastellaan tehokkaita keinoja menetettyjen asiakkuuksien palauttamiseksi sekä itsepalveluteknologioita ja tekoälyä suurimpina palveluinnovaatioiden vetureina.
Osallistujat oppivat myös, miten co-creation on nouseva trendi palveluinnovaatioiden johtamisessa. Kurssilla selviää mistä asiakasarvo muodostuu, ja painottaa asiakasarvon merkitystä liiketoiminnan tärkeimpänä strategisena tavoitteena. Kurssilla myös korostetaan asiakaslähtöisyyttä organisaation keskeisimpänä edellytyksenä, jolla turvataan asiakasarvon luominen.
Kurssin kokonaiskesto on n. 12 tuntia, opiskelutahtia voit soveltaa joustavasti omaan aikatauluusi parhaiten sopivaksi. Suositeltu opiskeluaikataulu on kahdesta kolmeen tuntia viikossa 3-4 viikon ajan.
Kustannukset ja ilmoittautuminen
Tutustu myös näihin ohjelmiin
tammikuu 2025 – tammikuu 2026

Ajankohta tammikuu 2025 – tammikuu 2026
Paikka Pohjoismaat
Keynote- ja työpajasarja tuo yhteen eri luovien alojen yrittäjiä ja taiteilijoita Pohjoismaissa ja Baltian maissa. Ohjelmassa tutustut luovuuden valjastamiseen, liiketoiminnan kasvun edistämiseen ja yrittäjyyden tulevaisuuden muokkaamiseen inspiroivien puheenvuorojen ja käytännönläheisten työpajojen avulla.
Hinta: Maksuton
toukokuu 2026 (3 pvä)

Ajankohta toukokuu 2026 (3 pvä)
Paikka Aalto-yliopisto Töölö, Helsinki
Toistuvuus kerran vuodessa
Saat kattavan käsityksen strategisesta markkinoinnista ja siitä, kuinka asiakaslähtöisyyden avulla toteutettava strateginen markkinointi on ratkaisevan tärkeä yrityksen kasvun edistämisessä.
Hinta: 4 650 € (+ alv)
28.–29.8.2025

Ajankohta 28.–29.8.2025
Paikka Aalto-yliopisto Töölö, Helsinki tai live online
Toistuvuus kerran vuodessa
Koulutuksesta saat monipuolisia näkökulmia viestintään osana vastuullista liiketoimintaa. Opit analysoimaan vastuullisuusviestinnän uskottavuuden lähtökohtia ja arvioimaan sekä omaa organisaatiota että sen toimintaa kestävän yhteiskunnan rakentajana.
Hinta: 2 100 € (+ alv)
4.9.–4.12.2025

Ajankohta 4.9.–4.12.2025
Paikka Aalto-yliopisto, Espoo
Tämä kattava ja käytännönläheinen ohjelma tuo yhteen suomalaisten muoti-, design- ja lifestyle-brändien johdon ja asiantuntijat kehittämään asiakasymmärrystä, kaupallistamisstrategioita ja monikanavastrategioita kansainvälisille markkinoille.
Hinta: 2 400 € / 1 200 € (+alv)
22.9.–4.11.2025

Ajankohta 22.9.–4.11.2025
Paikka Aalto-yliopisto Töölö, Helsinki ja Live online
Toistuvuus Kaksi kertaa vuodessa
Ohjelma antaa palvelujen kehittäjille kattavan käsityksen palvelumuotoilun ihmiskeskeisestä lähestymistavasta. Koulutuksessa paneudut palvelumuotoilun suunnitteluprosessin vaiheisiin ja käyt läpi asiakaslähtöiseen kehittämiseen sopivia menetelmiä.
Hinta: 3 410 € (+ alv)
26.9. ja 1.–2.10.2025 (FI)

Ajankohta 26.9. ja 1.–2.10.2025 (FI)
Paikka Aalto-yliopisto Töölö, Helsinki
Toistuvuus Kahdesti vuodessa
Negotiation Skills on käytännönläheinen ja tehokas koulutus, joka tarjoaa osallistujille syvällistä kokemusta neuvottelutaidoista, joita tukee viimeisimmät liiketoiminnan käytännöt ja oikean elämän case-esimerkit tuoden osallistujien vakuuttamistaidot uudelle tasolle. Ohjelma sopii esimerkiksi ylimmälle ja keskijohdolle, joiden vastuulla on liiketoiminta, myynti, asiakkuudet, osto tai muu sidosryhmien kanssa työskentely.
Hinta: 3 150 € (+ alv)
6.10.–9.12.2025

Markkinoinnin johtaminen -ohjelman sisällön ytimessä ovat asiakaskokemuksen johtaminen, datan ja tiedon hyödyntäminen markkinoinnissa sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyö. Osallistujat syventyvät asiakaslähtöisestä näkökulmasta markkinointiin ja arvonluontiin sekä markkinoinnin tuloksellisuuteen ja kanavastrategioihin. Lisäksi ohjelmassa käsitellään brändin rakentamista osana kokonaisuutta.
Hinta: 4 200 € (+ alv)
6.–7.10.2025

Asiakaslähtöisyys markkinoinnissa -kokonaisuus pureutuu markkinoinnin nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden kehityssuuntiin. Käymme läpi arvonluontia asiakaslähtöisesti ja digitaalisin keinoin sekä sitä, miten markkinoinnin kuuluu toimia liiketoimintalähtöisesti myynnin ja markkinoinnin moottorina. . Koulutus on 1,5 päiväinen Markkinoinnin johtaminen -ohjelman opintojakso, joka on mahdollista suorittaa myös itsenäisenä opintojaksona.
Hinta: 1 350 € (+ alv)
8.10.2025–6.2.2026

Ajankohta 8.10.2025–6.2.2026
Paikka Aalto-yliopisto Töölö, Helsinki
Toistuvuus Kerran vuodessa (aloitus syksyllä)
Ohjelma kehittää ymmärrystä asiakkuusstrategian merkityksestä yrityksen kokonaisstrategiassa ja tarjoaa työkaluja KAM-prosessin tavoitteelliseen kehittämiseen ja toteuttamiseen. Koulutuksen opeilla tehostat työskentelyäsi tärkeiden asiakkaiden kanssa ja otat haltuun käytännönläheisiä työkaluja asiakasprosessien kehittämiseen ja johtamiseen.
Hinta: 4 100 € (+ alv)
3.–5.11.2025

Ajankohta 3.–5.11.2025
Paikka Aalto-yliopisto Töölö, Helsinki
Toistuvuus Kerran vuodessa
Johtajille ja esihenkilöille suunniteltu intensiivinen koulutusohjelma antaa sinulle mahdollisuuden hyödyntää luontaista luovuuttasi, ohjata tiimejä kohti innovatiivista ajattelua ja navigoida organisaatiomuutoksen monimutkaisissa vaiheissa luottavaisin mielin.
Hinta: 4 650 € (+ alv)
4.–5.11.2025

Tiedolla johdettu markkinointi ja tekoäly -koulutus tarjoaa strategisen näkökulman dataan. Koulutus on 1,5 päiväinen Markkinoinnin johtaminen -ohjelman opintojakso, joka on mahdollista suorittaa myös itsenäisenä ohjelmana.
Hinta: 1 350 € (+ alv)
20.–21.11.2025

Koulutus on 1,5 päiväinen Markkinoinnin johtaminen -ohjelman opintojakso, joka on mahdollista suorittaa myös itsenäisenä ohjelmana.
Hinta: 1 350 € (+ alv)
8.12.2025–21.4.2026

Valmennus auttaa ymmärtämään tuloksellisen B2B-myynnin keskeisiä tekijöitä ja asiakkaan ostokäyttäytymistä muutoksessa, kun arvo, ei hinta, on määräävin tekijä. Myyntijohdolle suunnattu valmennus auttaa tunnistamaan, arvioimaan ja mallintamaan asiakkaalle tuotettavaa arvoa ja myynnin tuloksellisuutta asiakkaan liiketoiminnan parantamiseksi.
Hinta: 4 200 € (+ alv)

Ajankohta 8.–9.12.2025
Paikka Aalto-yliopisto, Espoo
Markkinoinnin ja myynnin valmentava suorituksen johtaminen on 1,5 päiväinen koulutus. Jakso on yhteinen sekä Myynnin johtaminen että Markkinoinnin johtaminen -koulutusten osallistujille.
Hinta: 1 350 € (+ alv)
10.3.–3.9.2026

Vakuutusalan oma syventävä tutkinto, joka yhdistää henkilökohtaisen kehittymisen ja vakuutusalan osaamisen. Tutkinnon suorittamisen tavoitteena on lisätä vakuutusalan ammattitietoutta ja auttaa opiskelijaa soveltamaan työssään opiskelun aikana saavuttamiaan tietoja ja taitoja.
Hinta: 3 400 € (+ alv)