Haku / ilmoittautuminen

Toteutusmuoto

Toistuvuus

Paikka

Kieli

Laajuus

Strategic Marketing and Customer-Centricity

Strategic Marketing and Customer-Centricity on kolmipäiväinen Global Leader -ohjelman opintojakso, joka on mahdollista suorittaa myös itsenäisenä ohjelmana.

Strategic Marketing and Customer Centricity -ohjelma lisää ymmärrystäsi siitä, kuinka asiakaslähtöisyyden avulla toteutettava strateginen markkinointi on ratkaisevan tärkeä yrityksen kasvun edistämisessä. Ohjelmassa kuljetaan läpi asiakaslähtöisen viitekehyksen suunnittelu toteutuksesta ja seurantaan. Käymme läpi mistä strategisessa markkinoinnissa todella on kyse, kuinka kysyä oikeita kysymyksiä ja miten markkinointi integroidaan strategiaan ja toteutukseen. Lähestymistapa käsiteltäviin teemoihin on hyvin käytännönläheinen.

Ohjelma auttaa sinua ohjaamaan organisaatiotasi yhä asiakaslähtöisemmäksi. Esiteltävä asiakaslähtöinen strateginen viitekehys perustuu kouluttajan omien asiakasyritysten kokemuksiin siitä, mikä toimii ja mikä ei. Ohjelmassa käsitellään myös yrityksen strategisen identiteetin merkitystä strategisessa markkinoinnissa. Toteutuksen ja suorituskyvyn seurantavaiheessa hyödynnetään OKR- ja SMART-menetelmiä.

Ohjelmasta on mahdollista siirtää 4,5 ECTS-opintopistettä Aalto Executive MBA- tai Aalto MBA -ohjelmaan.

Huomioithan, että tämä ohjelma toteutetaan englanniksi.

Kysy lisätietoja  Ohjelmatiedot englanniksi

Hinta:

Aikataulu Ota yhteyttä

Lähetä viesti

Hyödyt

Strategic Marketing and Customer-Centricity -ohjelma on suunniteltu parantamaan suoriutumistasi kehittämällä liiketoiminta- ja markkinointikyvykkyyksiäsi globaalissa kontekstissa.

Tiedät mitä strateginen markkinointi on ja miten se vaikuttaa liiketoiminnan arvoon osana ydinliiketoimintastrategiaa
Opit varmistamaan, että organisaatiosi on aidosti asiakaslähtöinen
Opit viestimään arvosta ja rakentamaan vahvoja brändejä

Kenelle?

Strategic Marketing and Customer Centricity on suunniteltu esimiehille ja yritysjohtajille, jotka haluavat lisätä ymmärrystä strategisen markkinoinnin ja asiakasymmärryksen roolista kasvun edistämisessä.

Ohjelma sopii myös kokeneille asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää osaamistaan ja varmuuttaan strategisessa päätöksenteossa.
 

Sisältö ja aikataulu

Ohjelman rakenne

2–3 viikon mittainen itsenäinen opiskelujakso

Ennakkovalmistautuminen

Kolmen päivän lähijakso

Opiskelua yhdessä kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa

Itsenäinen opiskelujakso

Kirjallinen jälkitehtävä

Ohjelma opettaa, mitä strateginen markkinointi on ja miten se vaikuttaa liiketoiminnan arvoon. Pohjimmiltaan strateginen markkinointi ei ole mainontaa ja markkinointikampanjoita, vaan se on osa liiketoimintastrategian ydintä. Ohjelma auttaa ymmärtämään, onko organisaatiosi todella asiakaslähtöinen - ja jos ei, tiedät, mihin toimenpiteisiin on ryhdyttävä.

Ymmärrät myös, mitä tulee tehdä missä tahansa muutostilanteessa (oli sitten kyseessä esimerkiksi digitaalinen tai asiakaslähtöinen muutos) ja muutossuunnitelmaa toteutettaessa. Painotus on ohjelmaan osallistuvien omien näkemysten ja kokemusten jakamisella siitä, miten organisaation kyvykkyydet tukevat strategisessa markkinoinnissa onnistumista. Kehityt niin strategisen markkinoinnin saralla kuin markkinointihenkisenä johtajanakin.

Ohjelmaan sisältyy ennakkotehtävä sekä kirjallinen jälkitehtävä. Ohjelma on laajuudeltaan 4,5 ECTS-opintopistettä.

Kouluttaja: Nermin Hairedin, Senior Advisor, Aalto University Executive Education and Professional Development

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta

Muut Global Leader -ohjelman opintojaksot

Voit valintasi mukaan ilmoittautua erillisille Global Leader -ohjelman opintojaksoille tai osallistua koko Global Leader -ohjelmaan, joka sisältää kaikki neljä pakollista opintojaksoa sekä kaksi valinnaista jaksoa.