Reetta Räty

”Siinä kuulee suoraan asiakkaan suusta, mikä toimii ja mikä on pielessä” – Finnkinon henkilöstöjohtaja Pia Rautio kertoo miten palvelumuotoilu on tuottanut uusia ideoita ja parempaa laatua.

Annukka Oksanen

Kun Susan Duinhoven sai tehtäväkseen pelastaa kriisiyhtiö Sanoma, hän aloitti tutulla metodilla. Ensin perehdytään numeroihin, sitten alkaa organisaation kuuleminen. “Kun olet haastatellut sata alaista, tiedät, mitä tiedettävissä on. Kyllä organisaatio tietää, se ei vain osaa aina panna toimeksi”, toimitusjohtaja sanoo.

Paula Salovaara

Tammikuu on ehtinyt jo yli puolen välin, ja MBA-opiskelija Kai Rönnbergillä on luvassa täysi opintokevät Aalto EE:ssä. Nyt kuitenkin kurkistetaan vielä joulukuun puolelle ja arvioidaan MBA-moduli nimeltä New Ventures Workshop.

Hannu Jaatinen

Keskisuurten suuryritysten näkymät ovat parantuneet selvästi, paljastaa OPn ja Aalto-yliopiston professoreiden suuryritystutkimuksen tuoreet tulokset. Ero on selvä verrattuna viime vuoden tulokseen, kun tarkastellaan tutkimukseen osallistuneita yrityksiä, jotka eivät yllä 25 suurimman yrityksen joukkoon. 

Heidi Hammarsten

Tulosta tuottava innovointi vaatii sekä järjestelmällistä prosessia että oikeanlaista ilmapiiriä, tietää TkT Pekka Berg Aalto-yliopíston Innovation Management Institute:sta.

Sivut

Lataa esite