Reetta Räty

”Siinä kuulee suoraan asiakkaan suusta, mikä toimii ja mikä on pielessä”, kertoo Petri Huikko Raha-automaattiyhdistyksestä (nykyisin Veikkaus). Lue miten palvelumuotoilu on tuottanut uusia ideoita ja parempaa laatua.

Paula Salovaara

”Tosi hyvä moduli, koko ryhmä diggas.” Aalto MBA- opiskelija Kai Rönnbergin raportti muutosjohtamiskurssista on vuolas, vaikka viimeinen kurssin tehtävä on vasta puoliksi valmis ja dead line vielä samana iltana.

Heidi Hammarsten

Miten varmistaa koko organisaation hyötyvän siitä, että sen yksi jäsen kasvattaa osaamistaan koulutuksessa? YTK:n Pitkällä kurssilla ongelman ratkaisee Aalto EE:n muissakin ohjelmissa käytetty Kaiku-tiimi.

Reetta Räty

”Siinä kuulee suoraan asiakkaan suusta, mikä toimii ja mikä on pielessä” – Finnkinon henkilöstöjohtaja Pia Rautio kertoo miten palvelumuotoilu on tuottanut uusia ideoita ja parempaa laatua.

Annukka Oksanen

Kun Susan Duinhoven sai tehtäväkseen pelastaa kriisiyhtiö Sanoma, hän aloitti tutulla metodilla. Ensin perehdytään numeroihin, sitten alkaa organisaation kuuleminen. “Kun olet haastatellut sata alaista, tiedät, mitä tiedettävissä on. Kyllä organisaatio tietää, se ei vain osaa aina panna toimeksi”, toimitusjohtaja sanoo.

Sivut

Lataa esite