Asiakas- ja arvokeskeinen toiminta finanssialalla
Asiakkaat ovat liiketoiminnan ydin. Miten asiakkaista pidetään huolta ja miten heille tuotetaan arvoa? Miten valjastaa avainasiakastyö osaksi yrityksen strategiaa ja kanavoida asiakkuuden koko potentiaali liikevaihdoksi?
Asiakas- ja arvokeskeinen toiminta finanssialalla -seminaarista saat lisää ymmärrystä asiakkuuksien arvosta ja luottamuksen merkityksestä asiakassuhteissa.
Finanssialan asiakkuusvastaaville suunnatun seminaarin avulla tehostat työskentelyäsi tärkeiden asiakkaiden kanssa ja saat uutta tietoa asiakkuuden arvon realisoinnista ja kasvusta. Seminaari tarjoaa työkaluja asiakasarvon kartoittamiseksi ja kasvattamiseksi sekä resurssien optimoimiseen niin yrityksen kuin asiakkaankin näkökulmasta.
Seminaarin jälkeen tunnistat keinot, miten luoda asiakkaille entistä enemmän arvoa. Kasvaneen asiakasymmärryksen avulla tehostat avainasiakastyötä sekä resurssien optimointia.
Kenelle?
Seminaari on suunnattu finanssialan asiakkuuksien parissa toimiville asiakkuuspäälliköille, yhteyspäälliköille sekä muille asiakastyötä tekeville, jotka haluavat tehostaa työskentelyä tärkeiden asiakkaiden kanssa.
Sisältö
Tiistai 29.1.2019
9.00 |
Asiakasymmärrys asiakasarvon luonnin perustana
|
12.00 | Lounas |
13.00 |
Työkalut asiakasarvon kartoittamiseksi ja kasvattamiseksi
|
16.00 | Seminaaripäivä päättyy |
Keskiviikko 30.1.2019
9.00 |
Avainasiakastyö osana yrityksen strategiaa
|
12.00 | Lounas |
13.00 |
Resurssien optimointi yrityksen ja asiakkaan näkökulmasta
|
16.00 | Seminaari päättyy |
Seminaarin kouluttajana toimii Kalle Reunanen, Innomaatti Oy.