Marketing Management
Marketing Management on kolmipäiväinen Global Leader -ohjelman opintojakso, joka on mahdollista suorittaa myös itsenäisenä ohjelmana.
Marketing Management -ohjelma antaa yleiskatsauksen markkinoiden ohjaaman strategian kehittämiseen ja toteuttamiseen. Ohjelma kehittää ymmärrystä markkinoinnin kurinalaisuudesta ja dynamiikasta sekä antaa perustaidot ja -työkalut tehokkaan markkinoinnin suunnitteluun ja siihen liittyvään päätöksentekoon ja arviointiin.
Ohjelman aikana tutustutaan globaaliin markkinointiin eri näkökulmista ja pureudutaan sen kiehtoviin ja monitahoisiin kysymyksiin.
Ohjelmasta on mahdollista siirtää 4,5 ECTS-opintopistettä Aalto Executive MBA tai Aalto MBA -ohjelmaan.
Huomioithan, että tämä ohjelma toteutetaan englanniksi.
Aloitus
Hinta:
Ota yhteyttä
Hyödyt
Marketing Management -ohjelma on suunniteltu parantamaan suoriutumistasi kehittämällä liiketoiminta- ja markkinointikyvykkyyksiäsi globaalissa kontekstissa.





Kenelle?
Marketing Management on suunniteltu kokeneille esimiehille ja yritysjohtajille, joiden on suunniteltava ja toteutettava markkinointistrategiaansa globaalissa toimintaympäristössä.
Ohjelma sopii myös asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää osaamistaan ja varmuuttaan strategisessa päätöksenteossa.
Sisältö ja aikataulu
Ohjelman rakenne

2–3 viikon mittainen itsenäinen opiskelujakso
Ennakkovalmistautuminen

Kolmen päivän lähijakso
Opiskelua yhdessä kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa

Itsenäinen opiskelujakso
Kirjallinen jälkitehtävä
Ohjelman aikana käydään läpi markkinoinnin keskeisiä käsitteitä, käytännön työkaluja ja markkinoiden ja niiden dynamiikan analysoinnin, suunnittelun ja päätöksenteon, seurannan ja arvioinnin sekä markkinointiajattelun soveltamisen viitekehyksiä yritysjohtajan näkökulmasta.
Lisäksi perehdytään siihen, miten näkemysten jakamisella luodaan organisaatiolle kyvykkyyksiä strategisessa markkinoinnissa onnistumiseen. Samalla osallistujat kehittyvät markkinoinnin asiantuntijoina ja markkinointihenkisinä johtajina.
Ohjelmaan sisältyy ennakkotehtävä sekä kirjallinen jälkitehtävä. Ohjelma on laajuudeltaan 4,5 ECTS-opintopistettä.
Kouluttaja: vahvistuu
Kustannukset ja ilmoittautuminen
Kustannukset
Marketing Management -ohjelman hinta on 4 150 € (+ alv).
Ohjelman hinta ei sisällä matka- eikä majoituskuluja. Arvonlisävero veloitetaan yksityishenkilöiltä ja suomalaisilta yrityksiltä.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu ohjelmaan viimeistään neljä (4) viikkoa ennen opintokokonaisuuden aloituspäivää.
Muut Global Leader -ohjelman opintojaksot
Voit valintasi mukaan ilmoittautua erillisille Global Leader -ohjelman opintojaksoille tai osallistua koko Global Leader -ohjelmaan, joka sisältää kaikki neljä pakollista opintojaksoa sekä kaksi valinnaista jaksoa.