Haku / ilmoittautuminen

Haku / ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Service Management -verkkokurssi

Service Management -verkkokurssi tarjoaa sinulle välineet, joiden avulla opit ymmärtämään ja analysoimaan paremmin palvelujohtamisen viimeaikaista kehitystä.

Kurssilta saat kattavat tiedot ja taidot

  • palvelun laadun arvioinnista ja optimoinnista 
  • menetettyjen asiakkaiden takaisinhankinnasta
  • asiakkaiden ja teknologian integroinnista
  • palvelujen toteuttamisessa
  • tekoälyn roolista palvelualalla
  • hybridituotteiden ja -palveluiden kehittämisestä yritysmarkkinoilla.

Kurssi tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon uusien ideoiden luomiseen ja asiakaskeskeisen liiketoimintastrategian toteuttamiseen. Palvelupäälliköille ja asiantuntijoille kurssi tarjoaa kustannustehokkaan ja joustavan tavan kerrata ja syventää palvelujohtamisen tietoja ja taitoja.

Huomioithan, että verkkokurssi on kokonaan englanninkielinen.

Katso lisätietoja englanninkieliseltä sivultaKysy lisätietoja

Hinta:

Aikataulu Ota yhteyttä

Kysy lisätietoa

Hyödyt

Verkkokurssi on kustannustehokas ja joustava tapa päivittää palvelujohtamisen osaamistasi. Kurssi soveltuu erinomaisesti myös tiimeille, ryhmille tai osastoille, joilla on samantasoinen tietämys palvelujohtamisesta.

Saat uusia ideoita ja työkaluja yrityksesi palveluiden kehittämiseen ja optimointiin.
Saat käyttöösi työkaluvalikoiman, jonka avulla opit ymmärtämään ja analysoimaan paremmin palvelujohtamisen viimeaikaista kehitystä.

Kenelle?

Kurssi on tarkoitettu johtajille ja asiantuntijoille, jotka tarvitsevat käsitteellisiä työkaluja palvelujohtamiseen.

Se tarjoaa yrityksille tehokkaan keinon uusien ideoiden luomiseen ja asiakaskeskeisen liiketoimintastrategian toteuttamiseen.

Sisältö ja aikataulu

Kurssin aluksi tutustutaan palveluliiketoiminnan perusteisiin ja työkaluihin, joilla yritykset voivat optimoida palveluitaan. Palveluja tarjottaessa laatu on ensisijaisen tärkeää. Siksi verkkokurssilla esitellään keskeisiä palvelun laadun käsitteitä ja useita palvelun laatua mittaavia uraauurtavia työkaluja. Lisäksi tarkastellaan tehokkaita keinoja menetettyjen asiakkuuksien palauttamiseksi sekä itsepalveluteknologioita ja tekoälyä suurimpina palveluinnovaatioiden vetureina.

Osallistujat oppivat myös, miten co-creation on nouseva trendi palveluinnovaatioiden johtamisessa. Kurssilla selviää mistä asiakasarvo muodostuu, ja painottaa asiakasarvon merkitystä liiketoiminnan tärkeimpänä strategisena tavoitteena. Kurssilla myös korostetaan asiakaslähtöisyyttä organisaation keskeisimpänä edellytyksenä, jolla turvataan asiakasarvon luominen.

Kurssin kokonaiskesto on n. 12 tuntia, opiskelutahtia voit soveltaa joustavasti omaan aikatauluusi parhaiten sopivaksi. Suositeltu opiskeluaikataulu on kahdesta kolmeen tuntia viikossa 3-4 viikon ajan.

Katso tarkemmat sisällöt englanninkieliseltä sivulta

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta