Haku / ilmoittautuminen

Haku / ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

Strategic Marketing Management

Strategic Marketing Management on kolmipäiväinen Global Leader -ohjelman opintojakso, joka on mahdollista suorittaa myös itsenäisenä ohjelmana.

Strategic Marketing Management -ohjelma antaa yleiskatsauksen markkinoiden ohjaaman strategian kehittämiseen ja toteuttamiseen. Ohjelma kehittää ymmärrystä markkinoinnin kurinalaisuudesta ja dynamiikasta sekä antaa perustaidot ja -työkalut tehokkaan markkinoinnin suunnitteluun ja siihen liittyvään päätöksentekoon ja arviointiin.

Ohjelman aikana tutustutaan globaaliin markkinointiin eri näkökulmista ja pureudutaan sen kiehtoviin ja monitahoisiin kysymyksiin.

Ohjelmasta on mahdollista siirtää 4,5 ECTS-opintopistettä Aalto Executive MBA tai Aalto MBA -ohjelmaan.

Huomioithan, että tämä ohjelma toteutetaan englanniksi.

Kysy lisätietoja  Ohjelmatiedot englanniksi

Aloitus

Vahvistuu

Hyödyt

Strategic Marketing Management -ohjelma on suunniteltu parantamaan suoriutumistasi kehittämällä liiketoiminta- ja markkinointikyvykkyyksiäsi globaalissa kontekstissa.

Opit ymmärtämään markkinoita ja niiden pirstaloituneisuutta
Osaat tuottaa kilpailukykyisiä tarjouksia
Opit viestimään arvosta ja rakentamaan vahvoja brändejä
Ymmärrät asiakassuhteiden ylläpidon tärkeyden
Opit seuraamaan ja mittaamaan markkinoinnin tehokkuutta ja tuloksellisuutta

Kenelle?

Strategic Marketing Management on suunniteltu kokeneille esimiehille ja yritysjohtajille, joiden on suunniteltava ja toteutettava markkinointistrategiaansa globaalissa toimintaympäristössä.

Ohjelma sopii myös asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää osaamistaan ja varmuuttaan strategisessa päätöksenteossa.
 

Sisältö ja aikataulu

Ohjelman rakenne

2–3 viikon mittainen itsenäinen opiskelujakso

Ennakkovalmistautuminen

Kolmen päivän lähijakso

Opiskelua yhdessä kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa

Itsenäinen opiskelujakso

Kirjallinen jälkitehtävä

Ohjelman aikana käydään läpi markkinoinnin keskeisiä käsitteitä, käytännön työkaluja ja markkinoiden ja niiden dynamiikan analysoinnin, suunnittelun ja päätöksenteon, seurannan ja arvioinnin sekä markkinointiajattelun soveltamisen viitekehyksiä yritysjohtajan näkökulmasta.

Lisäksi perehdytään siihen, miten näkemysten jakamisella luodaan organisaatiolle kyvykkyyksiä strategisessa markkinoinnissa onnistumiseen. Samalla osallistujat kehittyvät markkinoinnin asiantuntijoina ja markkinointihenkisinä johtajina.

Ohjelmaan sisältyy ennakkotehtävä sekä kirjallinen jälkitehtävä. Ohjelma on laajuudeltaan 4,5 ECTS-opintopistettä.

Kouluttaja: Pekka Mattila, Professor of Practice, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Kustannukset

Strategic Marketing Management -ohjelman hinta on 4 150 € (+ alv).

Ohjelman hinta ei sisällä matka- eikä majoituskuluja. Arvonlisävero veloitetaan yksityishenkilöiltä ja suomalaisilta yrityksiltä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu ohjelmaan viimeistään neljä (4) viikkoa ennen opintokokonaisuuden aloituspäivää.

Aloitusajankohta

Muut Global Leader -ohjelman opintojaksot

Voit valintasi mukaan ilmoittautua erillisille Global Leader -ohjelman opintojaksoille tai osallistua koko Global Leader -ohjelmaan, joka sisältää kaikki neljä pakollista opintojaksoa sekä kaksi valinnaista jaksoa.