Etsi koulutuksia ja sisältöjä
Etsi sivustolta sisältöjä...
Artikkelit
15.08.2024, Annika Rautakoura
Arvopohjainen hinnoittelu edellyttää yrityksiltä uudenlaista ajattelutapaa – ”On muutoksen aika"Tuotteiden ja palveluiden hinnoittelutapojen tulisi muuttua, sanoo Skander Esseghaier, joka opettaa strategista hinnoittelua Aalto EE:ssä. Hinnoittelu...
22.07.2024, Reetta Räty
"Jos me julkaistaan pelkkää asiasisältöä somessa, meiltä kysytään, että onko teillä joku sijainen siellä"Suomen verohallinto on onnistunut ihmeessä: se on virasto, joka tunnetaan huumorista ja siitä, että se on helposti lähestyttävä. Miten temppu tehdään?...
Long form
Työpaikkana sosiaalinen media - mikä on muuttunut ja miten työnantajien pitää se huomioida?Yritysten pitää reagoida siihen, että ilmapiiri sosiaalisessa mediassa on muuttunut. Kyse on somettajien hyvinvoinnista mutta myös siitä, onko somen t...
Podcastit
14.09.2023, Ella Saikkonen
Minipodcast: Johda asiakaskokemusta tai jätä liiketoimintasi sen armoilleYksi postaus ja kokemus, hyvä tai huono sellainen, on kaikkien nähtävillä. Asiakaskokemuksesta on digitaalisessa ympäristössä tullut vielä aiempaa kri...
27.06.2023, Pekka Töytäri
Key Account Manager -työn työkalut haltuun ja hyötykäyttöönMyynnin professori Pekka Töytäri jakaa työkaluja asiakkuuksien hallinnan tueksi ja näkemyksiä siitä millaista osaamista ja dataa tulevaisuudessa Key A...
10.02.2023, Ella Saikkonen
Kaksi jättiläistä kohtaavat – mikä on ihmisen rooli datan ja myynnin yhtälössä?Organisaatioiden ja siten myös myynnin käytössä on enemmän dataa kuin koskaan aiemmin ja muutos kohti datavetoista päätöksentekoa on vääjäämätöntä. Te...
Videot
07.02.2023
Myynnin data ja mittarit – päätöksenteon siunaus vai kirous?Myynnin tuloksekas johtaminen sekä myyntijohtajien että tuotekehittäjien päätöksenteko on nyt helpompaa kuin koskaan aikaisemmin, koska meillä on niin...
16.11.2022, Ella Saikkonen
Kannattavaa kasvua arvoperustaisella myynnillä”Me emme halua kasvaa kannattavuuden kustannuksella,” kiteyttää Knauf Oy:n myynnistä, asiakaspalvelusta ja logistiikasta vastaava johtaja Ville Sarmes...
15.09.2022, Ella Puoliväli
Menestyneiden suomalaisbrändien tarpeista syntyi markkinoinnin huippuosaajiaMarkkinoinnin asiantuntijat näkevät markkinoinnin tulevaisuudessakin kasvun rakentajana, mikä vaatii kuitenkin tekoja vastuullisuuden eteen ja yhtenäi...