Asiakasymmärrystä etsimässä - Ovatko data ja tekoäly markkinoinnin tulevaisuuden sankarit?

Webinaaritallenteessa aiheesta keskustelevat B2B tekoälyteknologioihin tutkimuksessaan keskittynyt Aalto-yliopiston tutkijatohtori Juho-Petteri Huhtala, sekä kaksi yritysedustajaa datan ja tekoälyn hyödyntämisen parista, Jaakko Lempinen, Asiakaskokemuspäällikkö, Strategia & Asiakkuus, Yle ja Pekka Rantamoijanen, Head of Customer Experience, Valio.

01.02.2022

Millainen jalansija tekoälyllä on tällä hetkellä markkinoinnissa? Missä tieteellinen tutkimus tällä saralla menee? Entä miten suomalaiset yritykset hyödyntävät tekoälyä markkinoinnissaan juuri nyt? Onko tekoälystä muodostumassa ainoastaan jättiyritysten kilpailuetu asiakasymmärryksen luonnissa? Webinaarissa pureudumme näihin kysymyksiin sekä pohdimme erityisesti sitä, miten tekoälyä hyödyntävät teknologiat voivat auttaa yrityksiä nykyistä kirkkaamman asiakasymmärryksen luomisessa. Kuulet myös, mitä tekoälyn hyödyntämisen kehitystyö vaatii yrityksiltä ja mikä oikeastaan edes on realistista.

Webinaaritallenteessa aiheesta keskustelevat B2B tekoälyteknologioihin tutkimuksessaan keskittynyt Aalto-yliopiston tutkijatohtori Juho-Petteri Huhtala, sekä kaksi yritysedustajaa datan ja tekoälyn hyödyntämisen parista, Jaakko Lempinen, Asiakaskokemuspäällikkö, Strategia & Asiakkuus, Yle ja Pekka Rantamoijanen, Head of Customer Experience, Valio.

Rerkisteröidy katsoaksesi tallenne

Tutustu markkinoinnin, myynnin ja viestinnän valmennusohjelmiin. 

Luet nyt: Aalto Leaders' Insight: Asiakasymmärrystä etsimässä - Ovatko data ja tekoäly markkinoinnin tulevaisuuden sankarit?

Tilaa parhaat palat sähköpostiisi

Aalto Leaders' Insight on kokoelma ajatuksia herätteleviä artikkeleita, podcasteja, tarinoita ja näkemyksiä johtajuudesta, liike-elämästä ja itsensä kehittämisestä. Englanninkielinen Aalto Leaders' Insight Highlights -uutiskirje lähetetään tilaajille noin kerran kuukaudessa. Tilaus on halutessasi helppo perua. Katso esimerkki.

Aalto University Executive Education Oy ja sen konserniyhtiöt voivat käyttää tietojani markkinoinnissa pitääkseen minut ajan tasalla viimeisimmistä liike-elämän keskustelunaiheista sekä ohjelmista ja auttaakseen minua edistämään uraani. Katso tietosuojapolitiikka.