Tekoäly, design ja asiakaslähtöisyys - algoritmit ihmisen palveluksessa

Tekoäly auttaa meitä jo monessa. Miten tekoäly voi auttaa luovuutta vaativassa työssä kuten designissa, jonka on ajateltu olevan vain ihmisen hallussa?

06.06.2019

Aalto Leaders' Insight -tapahtuman nauhoitteesta pääset katsomaan ja kuuntelemaan tutkittua tietoa sekä käytännön esimerkkejä minkälaisissa symbioosissa jo tekoälyn kanssa elämme sekä miten sitä voi hyödyntää suunnittelutyössä, asiakassegmentoinnissa ja kysynnän analysoinnissa. 

Sisältö 

  • Tekoäly ja design – miten tekoäly auttaa luovassa suunnittelutyössä?
    Antti Oulasvirta, professori, Aalto-yliopisto
  • Tekoäly ihmisen palveluksessa
    Janne Järvinen, Vice President, Data-driven Solutions, VTT
  • Case Fortum: Tekoälyn hyödyntäminen asiakassegmentoinnissa ja kysynnän analysoinnissa
    Mitä opin ja miten sovelsin oman yrityksen projektityössä Diploma in Artificial Intelligence -ohjelman antia?
    Kristiina Söderholm, Head of Data & Analytics, Fortum Oyj

Luet nyt: Aalto Leaders' Insight: Tekoäly, design ja asiakaslähtöisyys - algoritmit ihmisen palveluksessa

Tilaa parhaat palat sähköpostiisi

Aalto Leaders' Insight on aikakauslehtimäinen kokoelma artikkeleita, tarinoita ja näkemyksiä johtajuudesta, liiketoiminnasta ja itsensä kehittämisestä. Käsinpoimittu englanninkielinen Highlights -uutiskirje lähetetään tilaajille korkeintaan kaksi kertaa kuukaudessa. Tilaus on helppo perua. Katso esimerkki.

Aalto University Executive Education Oy ja sen konserniyhtiöt voivat käyttää tietojani markkinoinnissa pitääkseen minut ajan tasalla viimeisimmistä liike-elämän keskustelunaiheista sekä ohjelmista ja auttaakseen minua edistämään uraani. Katso tietosuojapolitiikka.