Haku / ilmoittautuminen

Toteutusmuoto

Toistuvuus

Paikka

Kieli

Laajuus

Strategic Pricing and Customer Value

Optimoitu hinnoittelustrategia on helpoin tapa kasvattaa tulosta

Strategic Pricing and Customer Value -ohjelma on liikkeenjohdolle ja myynnin ammattilaisille suunnattu koulutusohjelma, joka tarkastelee hinnoittelua strategisesta näkökulmasta. Ohjelmassa syvennytään vaihtoehtoisiin strategioihin, joilla osallistuja kasvattaa ymmärrystään taloudellisen suorituskyvyn kasvattamisesta parempia hinnoittelupäätöksiä tekemällä.

Osallistujat oppivat ohjelmasta kokonaisvaltaisen arvoperusteisen hinnoittelun päätekijät ja saavat hinnoittelustrategian parantamiseen sopivia käytännön työkaluja ja viitekehyksiä.

Ohjelmasta on mahdollista siirtää 4,5 ECTS-opintopistettä Aalto Executive MBA- tai Aalto MBA -ohjelmaan.

Huomioithan, että tämä ohjelma toteutetaan englanniksi.

Ohjelmatiedot englanniksi  Lataa englanninkielinen esite

Hinta:

Aikataulu Ota yhteyttä

Lähetä viesti

Hyödyt

Strategic Pricing and Customer Value tarjoaa osallistujalleen mahdollisuuden ymmärtää kokonaisvaltaisesti hinnoittelun strategista ulottuvuutta ja siten parantaa yrityksen hinnoitteluprosesseja. Muita käsiteltäviä asioita ovat esimerkiksi hinnoitteluvoiman ja psykologisen hinnoittelun taustatekijät, ja mihin niillä voidaan vaikuttaa sekä hinnoittelupäätösten johdonmukainen ja itsevarma perusteleminen.

Paranna yrityksesi kilpailuasemaa
Löydä uusia ideoita tuotteiden ja palveluiden lanseeraamiseen
Luo älykkäitä myynninedistämis-kampanjoita myynnin tehostamiseksi
Tunnista mahdollisuuksia arvon maksimoimiseksi
Opi kiihdyttämään liikevaihdon kehitystä positiivisesti

Kenelle?

Ohjelma sopii esihenkilöille ja johtajille B2B-, palvelu- ja kuluttajamarkkinoilla, jotka vastaavat hinnoittelupäätösten suunnittelusta, arvioinnista, viestinnästä ja täytäntöönpanosta. Aiemmissa toteutuksissa mukana on ollut osallistujia muun muassa ICT-, SaaS-, konsultointi-, kaivosteollisuus-, rakennus-, energia-, koneistus-, pankki-, media-, prosessituotanto- ja vähittäismyyntisektoreilta.

Tämä koulutusohjelma sopii erityisesti yritysten edustajille, jotka:

  • etsivät erottautumistekijöitä uusien hinnoittelumallien avulla
  • tarkastelevat uusia keinoja uusien tuotteiden ja palveluiden lanseeraamiseen
  • haluavat menestyä arvon mittaamisessa ja siitä viestimisessä asiakkailleen.

Strategisen hinnoittelun valmennus organisaatiollesi?

Toteutamme Strategic Pricing -valmennusta myös räätälöidysti organisaatioiden tarpeiden mukaan. Lataa esite ja kysy tarjousta.

Strategisen hinnoittelun valmennus organisaatioille

pdf

Lataa esite Strategic Pricing -valmennuksen organisaatiokohtaisesta toteuksesta ja pyydä tarjous. 

Sisältö ja aikataulu

Ohjelmassa yhdistyvät viimeisin teoreettinen tutkimustieto ja tosielämän case-esimerkit, joissa esiteltävien onnistumisten ja epäonnistumisten kautta on mahdollista ammentaa käytännön oivalluksia oman toiminnan kehittämiseen. Valmennukseen kuuluu myös workshopeja ja perinteisempiä opetusmetodeja.

Koulutusjaksot

Kouluttajat

Skander Esseghaier

Associate Professor of Marketing, Affiliated Professor at the Africa Business School, Mohamed 6 Polytechnic University, Morocco. Ph.D. in Marketing Columbia University.

Skander Esseghaier’s research focuses on pricing and recommendation systems. His research has been published in top-tier academic journals including the Journal of Marketing Research, Marketing Science, Management Science, Productions and Operation Managemenet the Journal of Applied Probability, and the SIAM Journal on Control and Optimization. His paper on Internet Recommendation Systems, published in the Journal of Marketing Research, was a finalist for the 2005 William F. O’Dell Award which honors the Journal of Marketing Research article published in 2000 that has made the most significant long-term contribution to marketing theory, methodology, and/or practice

Skander Esseghaier is an Associate Professor of Marketing. He is affiliated with the Africa Business School at the Mohamed 6 Polytechnic University in Rabat, Morocco and is currently visiting at the Universidad de Chile where he teaches Pricing at the undergraduate and MBA levels. Prior to that, Skander Esseghaier was a faculty member at ESADE Business School in Barcelona, Koc University in Istanbul, the Wharton School at the University of Pennsylvania, and the Stern School of Business at New York University. He was also a Visiting Professor at INSEAD in France and Singapore, and at the Indian School of Business in Hyderabad, India.

Skander Esseghaier has a Ph.D. in Marketing from Columbia University in New York, a M.Sc. from the London School of Economics in the UK, and a M.Sc. and B.Sc. in Statistics and Economics from the Ecole Nationale de la Statistique et de l’Administration Economique in Paris.

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta

Tutustu myös näihin ohjelmiin